Microsoft Dynamics CRM

Služby

Microsoft Dynamics CRM nabízí řešení pro poskytování zákaznických služeb, které je robustní a flexibilní. Tento systém rychle reaguje na měnící se potřeby ze strany zákazníků. Díky tomuto inteligentnímu řešení máte k dispozici přehled o potřebách zákazníků, na které můžete okamžitě reagovat. Výsledkem jsou konzistentní služby poskytované napříč různými komunikačními kanály.

Máte k dispozici známé funkce a známé prostředí a můžete tak pracovat přirozeným způsobem, který jim bude vyhovovat.
 
  • Na případy lze reagovat rychleji díky přístupu ke kompletním údajům o případu i zákazníkovi
  • Případy lze spravovat v rámci všech komunikačních kanálů, což klientům umožňuje velkou flexibilitu při volbě způsobu komunikace s vaší společností
  • Lze sledovat a měřit výkony organizace, organizačních jednotek, týmů a konkrétních pracovníků
  • Díky panelům ukazatelů, jejichž obsah lze podle potřeby upravovat, můžete mít k dispozici výsledky analýz probíhajících v reálném čase
  • Pomocí pracovních postupů lze zaměstnancům vytvářet konkrétní aktivity, což pomáhá zajistit poskytování ve smlouvě definované úrovně služeb
  • Díky přehledu o zákaznících mohou obchodní zástupci cíleně reagovat na jejich konkrétní potřeby, dokážou proto prodat více smluv na poskytování služeb a podpory
  • Pracovníci mají u každého zákazníka v reálném čase přístup k informacím o tom, na jaké služby má zákazník na základě své smlouvy nárok
  • Plánujte služby a zdroje, aby bylo možné zákazníkům poskytovat služby efektivním způsobem
PRODUKTY
REFERENCE
ProvidingCRM LeonardoConsultingE-commerce
D3Soft s.r.o.  EU
D3Soft s.r.o.
Ocelářská 2969/12
703 00 Ostrava-Vítkovice
Česká Republika
2014 ©Všechna práva vyhrazena, D3Soft s.r.o.