MS CRM Customer Care

Produkt MS CRM Customer Care byl vytvořen za účelem poskytnout dynamicky se rozvíjejícím společnostem nástroj, který je schopen efektivně pracovat s daty zákazníků, reagovat na jejich činnosti, zároveň spravovat i obchodní příležitosti a případy, zajistit lepší marketing a zvýšit jeho efektivitu, prodej produktů společnosti v hodnější segmentací trhu a nastavením vhodného procesu pro obchodní zástupce společnosti.

Přínosy:

-zjednodušení a zrychlení práce obchodních zástupců, kteří mají na jednom místě všechny potřebné prodejní informace. - zprůhlednění prodejního procesu nasazením manažerského reportingu a zavedením - automatizovaného workflow. -zjednodušení a zkrácení doby potřebné pro přípravu seznamů zákazníků a kontaktů pro marketingové akce. -zprůhlednění a zrychlení procesu řízení servisních případů pro zákazníky, kteří jsou nepřetržitě informováni o stavu svých požadavků.



 
PRODUKTY
REFERENCE
ProvidingE-commerceFLEXI ITLeonardo
D3Soft s.r.o.  EU
D3Soft s.r.o.
Ocelářská 2969/12
703 00 Ostrava-Vítkovice
Česká Republika
2014 ©Všechna práva vyhrazena, D3Soft s.r.o.