MS CRM Customer Care
Produkt MS CRM Customer Care byl vytvořen za účelem poskytnout dynamicky se rozvíjejícím společnostem nástroj, který je schopen efektivně pracovat s daty zákazníků, reagovat na jejich činnosti, zároveň spravovat i obchodní příležitosti a případy, zajistit lepší marketing a zvýšit jeho efektivitu, prodej produktů společnosti v hodnější segmentací trhu a nastavením vhodného procesu pro obchodní zástupce společnosti.
Přínosy:
-zjednodušení a zrychlení práce obchodních zástupců, kteří mají na jednom místě všechny potřebné prodejní informace.
- zprůhlednění prodejního procesu nasazením manažerského reportingu a zavedením
- automatizovaného workflow.
-zjednodušení a zkrácení doby potřebné pro přípravu seznamů zákazníků a kontaktů pro marketingové akce.
-zprůhlednění a zrychlení procesu řízení servisních případů pro zákazníky, kteří jsou nepřetržitě informováni o stavu svých požadavků.
PRODUKTY