Typický den pracovníka služeb

Dispečer nebo koordinátor služeb v oddělení služeb zákazníkům zpracovává požadavky od klientů a přiřazuje úkoly jednotlivým servisním pracovníkům. Dispečer může použít kalendář služeb integrovaný v systému Microsoft Dynamics CRM, vyhledat prvního dostupného pracovníka a přidělit mu nový servisní úkol.

Dispečer má nyní lepší přehled a pracovníci služeb si mohou snadněji plánovat svůj pracovní den. Jednotlivé aktivity již nejsou evidovány v tabulkách aplikace Excel či jiných ne zcela vhodných nástrojích. Není také nutné tisknout seznamy pro servisní techniky. Vše je spravováno v systému Microsoft Dynamics CRM, do něhož je každý servisní případ zadáván.



PRODUKTY
REFERENCE
FLEXI ITCRM LeonardoProvidingLeonardo
D3Soft s.r.o.  EU
D3Soft s.r.o.
Ocelářská 2969/12
703 00 Ostrava-Vítkovice
Česká Republika
2014 ©Všechna práva vyhrazena, D3Soft s.r.o.