Customer Service
Používáme cookies k optimalizaci fungování našeho webu. Dalším prohlížením souhlasíte s jejich používáním.

Dynamics 365 Customer Service

Vytvářejte skvělé vztahy, které Vám pomohou zaměřit se na spokojenost Vašich zákazníků.

Customer Service nabízí mnoho funkcí a nástrojů, které mohou organizace používat ke správě služeb, jež poskytují zákazníkům.



HLAVNÍ PŘÍNOSY

APLIKACE DYNAMICS 365 CUSTOMER SERVICE
  • Sledování problémů zákazníků pomocí případů.
  • Záznam veškeré interakce související s případem.
  • Sdílení informací ve znalostní bázi.
  • Vytváření front a směrování případů do správných kanálů.
  • Vytváření a sledování rozsahu služeb prostřednictvím smluv o rozsahu služeb (SLA).
  • Definování podmínek služby prostřednictvím nároků.
  • Sledování výkonu a produktivity pomocí sestav a řídicích panelů.
Customer
Aplikace na podporu prodeje jsou speciálně navrženy tak, aby jejich sady funkcí, které nepřetržitě analyzují rozsáhlou kolekci dat o zákaznících, pomohly manažerům prodeje a prodejcům inteligentně řídit své týmy a rychle odpovídat na jejich nejdůležitější obchodní otázky prostřednictvím klíčových ukazatelů...
dozvědět se více...
Řešení je pečlivě nakonfigurované tak, aby splňovalo potřeby marketingového oddělení a zajišťovalo koordinaci s obchodem. Umožňuje tvorbu marketingového mixu, přehlednou segmentaci zákazníků, správu marketingových kampaní, rozpočtů, včetně příjmů...
dozvědět se více...
Dynamics 365 Field Service zahrnuje komplexní nástroje pro servisní společnosti a služby spojené s prací v terénu. Modul Field Service řídí celý životní cyklus servisního případu od A do Z, což vede k plné spokojenosti zákazníka, zvyšuje loajalitu a přináší nové obchodní příležitosti pomocí kvalitní...
dozvědět se více...

Více o aplikaci Customer Service

Vám rád sdělím osobně
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Mgr. Lenka Svrčinová

Head of Strategic Products


© 2020 - microsoft-crm.cz

Možná by Vás mohlo zajímat

Najdete nás také na

  • Dobrý den,
    jak Vám můžeme pomoct?