Dynamics 365 Customer Service
Vytvářejte skvělé vztahy, které Vám pomohou zaměřit se na spokojenost Vašich zákazníků.
Customer Service nabízí mnoho funkcí a nástrojů, které mohou organizace používat ke správě služeb, jež poskytují zákazníkům.
HLAVNÍ PŘÍNOSY
APLIKACE DYNAMICS 365 CUSTOMER SERVICE- Sledování problémů zákazníků pomocí případů.
- Záznam veškeré interakce související s případem.
- Sdílení informací ve znalostní bázi.
- Vytváření front a směrování případů do správných kanálů.
- Vytváření a sledování rozsahu služeb prostřednictvím smluv o rozsahu služeb (SLA).
- Definování podmínek služby prostřednictvím nároků.
- Sledování výkonu a produktivity pomocí sestav a řídicích panelů.

Aplikace na podporu prodeje jsou speciálně navrženy tak, aby jejich sady funkcí, které nepřetržitě analyzují rozsáhlou kolekci dat o
zákaznících, pomohly manažerům prodeje a prodejcům inteligentně řídit své týmy a rychle odpovídat na jejich nejdůležitější obchodní
otázky prostřednictvím klíčových ukazatelů...
dozvědět se více...
Řešení je pečlivě nakonfigurované tak, aby splňovalo potřeby marketingového oddělení a zajišťovalo koordinaci s obchodem. Umožňuje
tvorbu marketingového mixu, přehlednou segmentaci zákazníků, správu marketingových kampaní, rozpočtů, včetně příjmů...
dozvědět se více...
Dynamics 365 Field Service zahrnuje komplexní nástroje pro servisní společnosti a služby spojené s prací v terénu. Modul Field Service
řídí celý životní cyklus servisního případu od A do Z, což vede k plné spokojenosti zákazníka, zvyšuje loajalitu a přináší nové obchodní příležitosti pomocí kvalitní...
dozvědět se více...
Vytvářejte skvělé vztahy se zákazníky s aplikacemi Customer Service, které vám pomohou zaměřit se na optimální spokojenost zákazníků. Customer
Service nabízí mnoho funkcí a nástrojů, které mohou organizace používat ke správě služeb, jež poskytují zákazníkům.
dozvědět se více...
Více o aplikaci Customer Service
Vám rád sdělím osobněMgr. Lenka Svrčinová
Head of Strategic Products
Zobrazit kontakt