Dynamics 365 Field Service
Předvídejte potřeby Vašich zákazníků a přinášejte nové obchodní případy pomocí nástroje pro služby spojené se servisní prací v terénu.
Dynamics 365 Field Service zahrnuje komplexní nástroje pro servisní společnosti a služby spojené s prací v terénu. Modul Field Service řídí celý životní cyklus servisního případu od A do Z, což vede k plné spokojenosti zákazníka, zvyšuje loajalitu a přináší nové obchodní příležitosti pomocí kvalitní komunikace se zákazníkem a předvídaní jeho potřeb.
Příklady typů organizací
které používají aplikace pro správu služeb v terénuVýroba
Výrobce lékařských zařízení prodává stroje do nemocnic a klinik a aplikaci používá ke správě služeb údržby v životnosti strojů.
Programy
Společnost zabývající se výrobou optických kabelů používá aplikaci k reagování na výpadky při vysílání techniků do problémových oblastí.
Zdravotní péče
Poskytovatel domácí péče používá aplikaci k plánování a vysílání zdravotnických pracovníků ke správě zdravotní a jiné péče pro více pacientů.
Údržba vybavení
Správce zařízení používá aplikaci k poskytování služeb údržby a oprav pro ohřívací a chladicí zařízení.
klíčové funkce
APLIKACE DYNAMICS 365 FIELD SERVICE- Pracovní příkazy potřebné především k definování práce v terénu.
- Nástroje pro plánování schůzek na místě a optimalizaci harmonogramů.
- Nástroje pro komunikaci se zákazníky, dispečery, techniky v terénu a dalšími zainteresovanými osobami.
- Snadno použitelná mobilní aplikace, která vede techniky změnami plánu a servisní prací.
- Možnost správy pro sledování zákazníků a jejich historie služeb.
- Pravidelný servis díky automatickému generování termínů údržby.
- Správa zásob a objednávek v terénu.
- Automatické generování faktur.
- Monitoring servisních techniků v terénu.
- Analytika klíčových ukazatelů pro výkaznictví.
HLAVNÍ PŘÍNOSY
APLIKACE DYNAMICS 365 FIELD SERVICE- Kontace prací dle skutečně vynaloženého času na zakázce.
- Zkrácení doby cestování, ujetých kilometrů a amortizace vozidla.
- Historie komunikace se zákazníkem.
- Online kontakt se zákazníkem.
- Informování zákazníků o stavu jejich zakázky.
- Plánování návštěv dle požadavků zákazníka.
- Eliminace prostojů díky řízené preventivní údržbě.
Aplikace na podporu prodeje jsou speciálně navrženy tak, aby jejich sady funkcí, které nepřetržitě analyzují rozsáhlou kolekci dat o
zákaznících, pomohly manažerům prodeje a prodejcům inteligentně řídit své týmy a rychle odpovídat na jejich nejdůležitější obchodní
otázky prostřednictvím klíčových ukazatelů...
dozvědět se více...
Řešení je pečlivě nakonfigurované tak, aby splňovalo potřeby marketingového oddělení a zajišťovalo koordinaci s obchodem. Umožňuje
tvorbu marketingového mixu, přehlednou segmentaci zákazníků, správu marketingových kampaní, rozpočtů, včetně příjmů...
dozvědět se více...
Dynamics 365 Field Service zahrnuje komplexní nástroje pro servisní společnosti a služby spojené s prací v terénu. Modul Field Service
řídí celý životní cyklus servisního případu od A do Z, což vede k plné spokojenosti zákazníka, zvyšuje loajalitu a přináší nové obchodní příležitosti pomocí kvalitní...
dozvědět se více...
Vytvářejte skvělé vztahy se zákazníky s aplikacemi Customer Service, které vám pomohou zaměřit se na optimální spokojenost zákazníků. Customer
Service nabízí mnoho funkcí a nástrojů, které mohou organizace používat ke správě služeb, jež poskytují zákazníkům.
dozvědět se více...
Více info o aplikaci Field Service
s vámi rád proberu osobněMgr. Lenka Svrčinová
Head of Strategic Products
Zobrazit kontakt