Field Service

Dynamics 365 Field Service

Předvídejte potřeby Vašich zákazníků a přinášejte nové obchodní případy pomocí nástroje pro služby spojené se servisní prací v terénu.

Dynamics 365 Field Service zahrnuje komplexní nástroje pro servisní společnosti a služby spojené s prací v terénu. Modul Field Service řídí celý životní cyklus servisního případu od A do Z, což vede k plné spokojenosti zákazníka, zvyšuje loajalitu a přináší nové obchodní příležitosti pomocí kvalitní komunikace se zákazníkem a předvídaní jeho potřeb.



Příklady typů organizací

které používají aplikace pro správu služeb v terénu
Výroba
Výrobce lékařských zařízení prodává stroje do nemocnic a klinik a aplikaci používá ke správě služeb údržby v životnosti strojů.
Programy
Společnost zabývající se výrobou optických kabelů používá aplikaci k reagování na výpadky při vysílání techniků do problémových oblastí.
Zdravotní péče
Poskytovatel domácí péče používá aplikaci k plánování a vysílání zdravotnických pracovníků ke správě zdravotní a jiné péče pro více pacientů.
Údržba vybavení
Správce zařízení používá aplikaci k poskytování služeb údržby a oprav pro ohřívací a chladicí zařízení.

klíčové funkce

APLIKACE DYNAMICS 365 FIELD SERVICE
  • Pracovní příkazy potřebné především k definování práce v terénu.
  • Nástroje pro plánování schůzek na místě a optimalizaci harmonogramů.
  • Nástroje pro komunikaci se zákazníky, dispečery, techniky v terénu a dalšími zainteresovanými osobami.
  • Snadno použitelná mobilní aplikace, která vede techniky změnami plánu a servisní prací.
  • Možnost správy pro sledování zákazníků a jejich historie služeb.
  • Pravidelný servis díky automatickému generování termínů údržby.
  • Správa zásob a objednávek v terénu.
  • Automatické generování faktur.
  • Monitoring servisních techniků v terénu.
  • Analytika  klíčových ukazatelů pro výkaznictví.

HLAVNÍ PŘÍNOSY

APLIKACE DYNAMICS 365 FIELD SERVICE
  • Kontace prací dle skutečně vynaloženého času na zakázce.
  • Zkrácení doby cestování, ujetých kilometrů a amortizace vozidla.
  • Historie komunikace se zákazníkem.
  • Online kontakt se zákazníkem.
  • Informování zákazníků o stavu jejich zakázky.
  • Plánování návštěv dle požadavků zákazníka.
  • Eliminace prostojů díky řízené preventivní údržbě.
Aplikace na podporu prodeje jsou speciálně navrženy tak, aby jejich sady funkcí, které nepřetržitě analyzují rozsáhlou kolekci dat o zákaznících, pomohly manažerům prodeje a prodejcům inteligentně řídit své týmy a rychle odpovídat na jejich nejdůležitější obchodní otázky prostřednictvím klíčových ukazatelů...
dozvědět se více...
Řešení je pečlivě nakonfigurované tak, aby splňovalo potřeby marketingového oddělení a zajišťovalo koordinaci s obchodem. Umožňuje tvorbu marketingového mixu, přehlednou segmentaci zákazníků, správu marketingových kampaní, rozpočtů, včetně příjmů...
dozvědět se více...
Vytvářejte skvělé vztahy se zákazníky s aplikacemi Customer Service, které vám pomohou zaměřit se na optimální spokojenost zákazníků. Customer Service nabízí mnoho funkcí a nástrojů, které mohou organizace používat ke správě služeb, jež poskytují zákazníkům.
dozvědět se více...

Více info o aplikaci Field Service

s vámi rád proberu osobně
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Mgr. Lenka Svrčinová

Head of Strategic Products


© 2020 - 2023 - microsoft-crm.cz

Možná by Vás mohlo zajímat

Najdete nás také na

  • Dobrý den,
    jak Vám můžeme pomoct?